Saturday, March 15, 2014

Z wizytą




Odwiedziłam wczoraj moją Mamę, u której miałam nadzieję zrobić zdjęcie patchworku w jego warunkach naturalnych. Ku mojemu zaskoczeniu na kanapie leżał stary patchwork, a ten dostany na Święta leży schowany na chwile "od święta". Co prawda przypomniałam, że przecież patchwork można prać, ale też rozumiem: Mama pali, a pokój połączony jest z kuchnią, więc wszelkie tekstylia są narażone. Ale udało mi się, mimo wszystko, zobaczyć jak narzuta może wyglądać na kanapie. Muszę przyznać, że kolory są dobrane dobrze, wkomponowały się idealnie.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Teraz tylko pozostaje zaprojektować poduszki. Niestety, nie mogłam sfotografować narzuty tak jak ją Mama rozkłada. W zasadzie w ogóle ten patchwork nie miał być narzutą, miał być raczej "kocykiem drzemkowym" albo do oglądania telewizji. Na zdjęciach narożnik jest rozłożony i narzuta jest trochę na siłę ułożona.
Jako że Mama ma urodziny w kwietniu, okrągłe, to zastanawiam się nad czymś większym, ale nie wiem czy ma to sens i jak wielka musiałaby być narzuta zasłaniająca cały narożnik rozłożony.                                                                                                                                                              

No comments:

Post a Comment