Wednesday, March 5, 2014

Lamówka by SilesiaQuilt



Lamówka to jeden z moich problemów - już o tym na blogu wspominałam. Nie wiem jak to się stało, że w mojej pierwszej w życiu robionej narzucie nie sprawiła mi żadnego kłopotu, a teraz nigdy nie jestem z niej zadowolona. Myślę, że po tym tutku wiem już gdzie popełniam błąd.
Szczególnie  moją uwagę tutaj zwrócił sposób zakończenia lamówki. Normalnie zostawia się te kawałki i łączy potem zszywając je i modląc, żeby nie zszyć za blisko czy za daleko - tak jest w moim przypadku. A sposób z tego tutoriala jest prosty, nie wymaga gimnastyki żadnej ani kombinowania, która strona tkaniny powinna przylegać do której, co staje się nie lada wyzwaniem w przypadku materiałów gładkich.
Przypięty, oznaczony, zapamiętany - wyciągnę go niedługo i mam nadzieję, że kolejną lamówka moja będzie prosta, gładka i przyszyta na maszynie, a nie ręcznie...

No comments:

Post a Comment