Tuesday, January 6, 2015

Shoe bags/Woreczki na buty

These shoe bags were made for my BFF, who travels a lot and loves shoes. I sewed 2 sizes: one for small type of shoes like flat shoes or sandals. The other one is fine for high-heels. Both bags have some dividers inside to separete shoes from each other. The owner states it worked well. The only mistake was using fabric instead of ribbon for closing. This kind I chose is too stiff (??). 


To są moje pierwsze próby szycia woreczków na buty. Tkanina trafiła mi się idealna, a woreczki były uszyte dla wielbicielki butów, która często podróżuje. Woreczki uszyłam w dwóch rozmiarach: w mniejszym idealnie mieszczą się baleriny albo inne buty bez obcasa, np. sandały czy klapki. Drugi woreczek jest na buty na obcasie (a moja przyjaciółka w takich butach chadza często i chętnie). Oba woreczki mają w środku tkaninę dzielącą je na 2 części, tak, żeby buty nie musiały się o siebie ocierać w trakcie transportu. Myślę, że to ma znaczenie szczególnie w przypadku szpilek. Jedyny błąd to wybór zbyt sztywnego materiału na wiązanie - w tym wypadku lepsza byłaby wstążka, bo ta akurat bawełna miała zbyt gęsty splot. Zresztą, w ogóle była dziwna, bo przy niej poległam gdy próbowałam ją podwinąć przy pomocy stopki do podwijania... Nic mi z tego nie wychodziło. 
Właścicielka twierdzi, że jest zadowolona, a woreczki się sprawdzają i mam nadzieję, że to prawda, a nie uprzejmość ;). 

No comments:

Post a Comment