Monday, January 19, 2015

Blue Monday

I was to study. I have 3 exams next weekend so it is necessary to focus on books and notes. But... You know. Grey sky, cold, winter outside (or maybe March; weather has changed). I watched few blogs. Beautiful blogs. With excellent, extraordinary works of talented women. 
It is a blue monday. I should sell my sewing machine and stop pretend I can do anything nice with it. 

Miałam się uczyć. W ten weekend mam 3 egzamin, więc nie mam wyjścia i muszę siedzieć w książkach i notatkach. Ale... Niebo szare, chłodno, za oknem znowu jakby zima po chwilowym marcu... Przejrzałam kilka blogów. Ot tak, dla przyjemności, inspiracji, obejrzenia czegoś fajnego. I tak się stało. Zobaczyłam cudowne blogi z pięknymi, wyjątkowymi pracami bardzo utalentowanych kobiet. I to jest depresyjny poniedziałek. Zamiast inspiracji mam przemyślenia na temat sprzedaży maszyny i zaprzestania żałosnych prób szycia czegoś co wydaje mi się fajne. Dzisiaj moje myślenie nie idzie w kierunku: jeszcze dużo pracy przede mną. Raczej: skoro do tej pory nic z tego nie wychodzi takiego, to może lepiej przestań się oszukiwać
Mam nadzieję, że we wtorek mi to minie. 

2 comments:

  1. Też mam nadzieję, że Ci to szybko minie! Masz talent i nie wmawiaj sobie głupot!! Umowa stoi?

    ReplyDelete
  2. Dzięki Wilmo :). Wezmę to ogarnę, przynajmniej na jakiś czas ;).

    ReplyDelete