Friday, May 15, 2015

Eksperyment

I tylko mam nadzieję, że nie wykończę maszyny. Stuka i puka tak głośno jakby chciała wyzionąć ducha.
Przyszła przesyłka z Buktole. Tkaniny są bardzo dobrej jakości, ale jestem trochę rozczarowana, bo monitor kolejny raz przekłamał kolory. I tak zostaną wykorzystane. Kiedyś.
Wizyta w Elce zakończyła się zakupem dzianin i wiskozy. Wiadomo, że nie po to, żeby uszyć patchwork. Mam prezent urodzinowy, innymi słowy. Jakoś zabrakło mi fantazji.
I żałuję, że znowu wyjeżdżam na tydzień.

3 comments:

  1. do mnie też doszły
    też przekłamane
    upiornie wręcz :D

    ReplyDelete
  2. Czyli lepiej kupować na Stoffmarkt, bo przynajmniej widać na pewno co jak wygląda. A przymierzałam się do zakupów w otula i teraz nie wiem... bo to kolejny eksperyment by był.

    ReplyDelete