Saturday, November 1, 2014

My 2 quilts have a new home. Since now they will lay on beds of two young ladies. I hope they will serve well for a long time. Unfotunately, I don't have any pictures of finished works. One of them is this patchwork with hand quilting that I showed on blog earlier, but it was work in progress. The other one, grey with pink wonky stars, was sewn in forest. 

I still can't believe that someone liked them! 

2 moje quilty zmieniły miejsce zamieszkania. Od teraz będą leżały na łóżkach dwóch młodych kobiet.  Mam nadzieję, że im posłużą i że rozmiar narzut będzie pasował,  bo zostały zabrane w ciemno.
Niestety, nie mam zdjęć ukończonych prac. Jeden z nich to ręcznie pikowany patchwork z tkanin Benartex. Pojawiał się na blogu w trakcie pikowania. Drugi to szary w różowe gwiazdy. O ile w pierwszym byłam zakochana od samiusieńkiego początku, o tyle z drugim miałam problem...
I do tej pory nie mogę uwierzyć, że spodobały się jeszcze komuś oprócz mnie!

No comments:

Post a Comment