Thursday, July 10, 2014

Sandwiches

I love sandwiches. In my opinion this guy who invented them should get some serious award. I know, he was reach anyway. Today I've had two, not so special, but bread was so delicious and fresh that I could eat much more. Unfortunately, I'm too sensible to do that. Two were enough for my stomach and my hips.
Kocham kanapki. Moim zdaniem facet, który je wymyślił powinien dostać jakąś nagrodę. No wiem, był bogaty i tak. Dzisiaj zjadłam dwie, nie specjalne, ale chleb był pyszny i świeży, więc mogłabym zjeść ich więcej. Niestety, na to jestem zbyt rozsądna. Dwie całkowicie wystarczą. 
My rulers are dusty. I am hungry for sewing, but I'm afraid my Elna needs retirment now. Nevertheless I decided to make a new sandwich for a hand quilting. Long long time ago I started this. And today I'm going to leave my sandwich alone with my two cats.
Let's pretend it's a good move.
Moje linijki są zakurzone. Jestem spragniona szycia, ale obawiam się, że moja Elna wybiera się na emeryturę. Tak czy siak zdecydowałam, że zrobię nową kanapkę z myślą o pikowaniu ręcznym. Daaawno temu zaczęłam ten quilt i dzisiaj zostawię moją kanapkę z dwoma kotami... Powiedzmy, że to jest dobry pomył. 



Pictures are dark but I don't care - the most important is that I sew again!
Zdjęcia są ciemne, ale niewiele mnie to teraz obchodzi - najważniejsze, że znowu szyję!

Update: kanapka przeżyła naszą nieobecność, koty jej nie skrzywdziły. Wracam do fastrygowania... 

1 comment:

  1. ten facet od kanapek to lord Sandwiche był...ale podobno zrobił to w niecnych celach by móc się hazardować i jeść jednocześnie ;-)

    ReplyDelete