Thursday, July 24, 2014

I am scared. Really. I've found out I'm not the bravest person in the world.
I'm afraid of spending money. Really. Could you believe that? Till now, I've been sure I just don't like spending too much or buying things I don't need. But now I have to think it over. Seriously.
The point is I did it yesterday. I didn't spend money, but I ordered my new friend. My new sewing machine. My new love. My dearest companion. And since then I can't sleep although I know that this is the best tool for a quilter. I should be stronger...

Jestem przestraszona, naprawdę. Okazało się, że nie jestem najodważniejszą osobą na świecie. Boję się wydawać pieniądze. Naprawdę. Możecie w to uwierzyć? Do teraz byłam pewna, że po prostu nie lubię wydawać za dużo, albo kupować niepotrzebnych rzeczy. Ale teraz muszę to jeszcze raz przemyśleć. Serio. 
Rzecz w tym, że wczoraj to zrobiłam. W zasadzie nie wydałam pieniędzy, ale złożyłam zamówienie na moją nową przyjaciółkę, nową maszynę do szycia. Moją nową miłość. Najdroższą towarzyszkę. I od tego momentu nie mogę spać, chociaż wiem, że to najlepsza rzecz jaką może mieć quilterka. Powinnam być jednak silniejsza... 

This is my next sandwich, another UFO from my drawer. I am not afraid of quilting now when I know that I will have a good equipment, but I still haven't decided what pattern I should use. Organic lines? Would be easiest. Backing is white so colourful lines would be ok (I suppose). Or maybe wonky boxes on the blocks and meandering stitch on frames?
To moja następna kanapka, kolejne UFO z szuflady (czyli realizacja planu na 2014 - wykończenie wszystkiego co zalega!) Nie obawiam się już pikowania odkąd wiem, że będę miała czym to robić, ale ciągle nie zdecydowałam jaki będzie wzór. Organic lines (nie wiem jak po polsku nazywa się ten wzór: nieregularne linie prowadzone równolegle)? To byłoby najprostsze. Tył jest biały więc kolorowe linie byłyby w porządku (jak przypuszczam). A może wonky boxes na kolorowych blokach, a lot trzmiela na ramkach? 


4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że można :). Wręcz należy, jak to na blogasku ;).

      Delete
    2. To czekam na dalsze opisy i próbki przygody z Przyjaciółką :)
      Po urlopie oczywiście. :)))

      Delete