Monday, July 14, 2014

I have to focus on some work that I don't want to do but I need to because of money... I'm sure everybody understands situation espacially if I mention (whispering) that cash will be spent on new sewing machine or fabrics. Clear? Clear.
In the meantime I bought white cotton for backing of my another UFO. I was looking for blue or apple green but I didn't find anything reasonable so I decided that backing would be white. It isn't the best solution because now I have to find some nice quilting pattern. Nice and easy as I'm not a master of free motion quilting. I would like it to be colourful on the back: white, green and blue... Any recommendation? The quiliting shouldn't be to intense because of polyester inside a quilt.

Muszę się skupić na pracy, na którą nie mam ochoty, ale muszę ją wykonać ze względu na pieniądze. Na pewno każdy rozumie sytuację, szczególnie gdy wspomnę, że wydam je na nową maszynę albo na materiały. I teraz wszystko jasne, prawda? 
W międzyczasie kupiłam białą bawełnę na spód kolejnego nieskończonego projektu. Szukałam czegoś niebieskiego albo jasno zielonego, ale nie mogłam znaleźć nic sensownego; odcienie niebieskiego czy zielonego nijak się miały do tego co w patchworku, więc odpuściłam szukanie. Zdecydowałam, że spód będzie biały z kolorowymi pikowaniem, co nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo nie jestem specjalistką od pikowania z wolnej ręki, a w przypadku odcinających się kolorów nici wszelkie niedoróbki będą bardzo widoczne. Teraz jeszcze muszę znaleźć odpowiedni fajny wzór; fajny to znaczy ładny i łatwy. Przy czym nie chcę, żeby pikowanie było zbyt gęste. Chcę, żeby narzuta była miękka, mimo, że nie jest zbyt gruba, a mam wrażenie, że przy gęstym pikowaniu narzuta bardzo sztywnieje i nie jest taka miła w użytkowaniu, jeśli ma być używana nie tylko jak coś co leży na łóżku.
Może po prostu pionowe nieregularne linie? I oby tylko maszyna po przerwie raczyła szyć tak jak należy, nie opuszczając żadnego ściegu... 



No comments:

Post a Comment